Show simple item record

dc.creatorКонтић, Ана
dc.creatorЈадрешин Милић, Рената
dc.creatorМрљеш, Раде
dc.date.accessioned2023-11-20T21:51:13Z
dc.date.available2023-11-20T21:51:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0350-9656
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1547
dc.description.abstractЦиљ овог рада је дефинисање методологије интегрисаног истраживања у процесу дигиталне документација градитељског наслеђа. Оквир истраживања овог рада стимулисан је учешћем аутора на стручној радионици у Лизорију, Италија, одржаној у јуну 2018. У раду је представљен резултат заснован на интеграцији традиционалних и савремених метода снимања објеката архитектонског наслеђа. Програм међународне летње школе подржан је од стране италијанског министарства културе и туризма, Универзитета у Перуђи, Политехнике у Милану, фондације Антонио Менегети за научна и хуманистистичка истраживања. Кључно питање истраживано кроз програм односи се на могућности интеграције различитих метода истраживања наслеђа и њихову позицију у процесу дигиталне документације.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Друштво конзерватора Србијеsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceГласник Друштва конзерватора Србијеsr
dc.subjectЛизориsr
dc.subjectдигитална документацијаsr
dc.subjectархитектонско наслеђеsr
dc.subjectтрадиционалне методеsr
dc.subjectсавремене методеsr
dc.titleМеђународна летња школа о културном пејзажу и очувању наслеђа, Лизори, Италијаsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractМрљеш, Раде; Контић, Aна; Јадрешин Милић, Рената; Међународна летња школа о културном пејзажу и очувању наслеђа, Лизори, Италија; Међународна летња школа о културном пејзажу и очувању наслеђа, Лизори, Италија;
dc.rights.holderDruštvo konzervatora Srbijesr
dc.citation.issue42
dc.citation.spage227
dc.citation.epage231
dc.identifier.fulltexthttp://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/5374/bitstream_5374.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1547
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record