Приказ основних података о документу
Студентска изложба: одрживи територијални развој – међународни студентски конкурс „Beirut port competition“
dc.contributor | Галетин, Милен | |
dc.contributor | Стаменковић, Неда | |
dc.contributor | Ристић, Алекса | |
dc.contributor | Церовић, Маша | |
dc.contributor | Ђого, Николина | |
dc.contributor | Пантић, Ања | |
dc.contributor | Цакић, Јована | |
dc.contributor | Вучић, Катарина | |
dc.contributor | Јанковић, Анђела | |
dc.contributor | Константиновић, Душан | |
dc.contributor | Брајовић, Милица | |
dc.contributor | Шљукић, Јована | |
dc.contributor | Дуровић, Денис | |
dc.contributor | Грујић, Немања | |
dc.creator | Митровић, Бисерка | |
dc.creator | Марић, Јелена | |
dc.creator | Бараћ, Мирјана | |
dc.date.accessioned | 2023-12-10T20:05:57Z | |
dc.date.available | 2023-12-10T20:05:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-904328-0-6 | |
dc.identifier.uri | https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1832 | |
dc.description.abstract | Предмет “Одрживи територијални развој” представља завршни обавезни студио који се користи синтезом знања стечених током претходних година у области одрживог урбаног и тероторијалног планирања и одрживог урбаног предела. По свом карактеру, предмет укључује теоријска и апликативна знања уз примену различитих метода рада. Циљеви предмета везани су за: а) упознавање студената са основама територијалног развоја у специфичним природним, социјалним и просторним условима; б) савладавање, усвајање и примену различитих теоретских и практичних приступа планирању у сложеном природном, просторном и социјалном окружењу, заснованих на еколошкој, културној, социјалној и економској одрживости; в) примену знања у домену процеса урбанистичког планирања уз упознавање и примену актуелног регулативног и планског оквира, као и г) креирање урбанистичких решења у складу са реалистичним и сложеним захтевима и ограничењима урбаног контекста. У школској 2021/22. години у оквиру предмета М03У ”Одрживи територијални развој” студенти су учествовали на међународном студентском конкурсу у организацији INSPIRELI AWARDS како би помогли у процесу урбане обнове и ревитализације луке у Бејруту, која је уништена у експлозији. Студентски радови се обавезно раде групно. Први део предмета је истраживачког карактера са циљем формирања информационе планске основе за град Бејрут и специфично шире окружење луке; студенти се упознају са методологијом анализе садржаја, систематизују информације везане за предметни простор и дефинишу потенцијале и ограничења развоја ширег и ужег подручја. Истовремено се баве изучавањем различитих сектора и посебних урбаних фунција (лучки комплекси) уз анализу примера добре праксе. Други део рада се односи на креирање визије, концепта и варијанти планских решења, док се завршни део рада студената односи на креирање детаљне програмске поставке и урбанистичко-архитектонског решења у сложеном природном и створеном контексту. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд: Удружење инжењера Београда | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.source | XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0", Београд | sr |
dc.subject | одрживи територијални развој | sr |
dc.subject | одрживо урбано и територијално планирање | sr |
dc.subject | урбана обнова | sr |
dc.subject | ревитализација луке | sr |
dc.subject | Бејрут | sr |
dc.title | Студентска изложба: одрживи територијални развој – међународни студентски конкурс „Beirut port competition“ | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dcterms.abstract | Barać, Mirjana; Marić, Jelena; Mitrović, Biserka; Studentska izložba: održivi teritorijalni razvoj – međunarodni studentski konkurs „Beirut port competition“; | |
dc.citation.spage | 236 | |
dc.citation.epage | 244 | |
dc.identifier.fulltext | http://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/6051/2022_Mitrovic_Maric_Barac_UIB.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1832 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |