Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
Аутори
Orlović Lovren, VioletaMaruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Остала ауторства
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....
Кључне речи:
Gradovi koji uče / Interdisciplinarna istraživanja / Univerzitetska nastavaИзвор:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija., 2021, 38-43Издавач:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu
Институција/група
Arhitektonski fakultetTY - CONF AU - Orlović Lovren, Violeta AU - Maruna, Marija AU - Milovanović Rodić, Danijela PY - 2021 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1162 AB - Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).... PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. T1 - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi SP - 38 EP - 43 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 ER -
@conference{ author = "Orlović Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela", year = "2021", abstract = "Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.", title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi", pages = "38-43", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162" }
Orlović Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162
Orlović Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.. 2021;:38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .
Orlović Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. (2021):38-43, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .