Совиљ, Данира

Link to this page

Authority KeyName Variants
orcid::0000-0002-4294-9244
  • Совиљ, Данира (15)
  • Sovilj, Danira (11)
Projects

Author's Bibliography

Something stinks [ULUPUDS 2023]

Sovilj, Danira

(Beograd : ULUPUDS, 2023)


                                            

                                            
Sovilj, D.. (2023). Something stinks [ULUPUDS 2023]. in Beograd - grad u kome stvaram 2023, 8 - 17. novembar
Beograd : ULUPUDS..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1938
Sovilj D. Something stinks [ULUPUDS 2023]. in Beograd - grad u kome stvaram 2023, 8 - 17. novembar. 2023;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1938 .
Sovilj, Danira, "Something stinks [ULUPUDS 2023]" in Beograd - grad u kome stvaram 2023, 8 - 17. novembar (2023),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1938 .

Like [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2023)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2023). Like [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а]. in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а
Београд : УЛУПУДС., 13-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1858
Совиљ Д. Like [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а]. in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а. 2023;:13-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1858 .
Совиљ, Данира, "Like [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а]" in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а (2023):13-13,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1858 .

Ahil [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2023]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2023)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2023). Ahil [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2023]. in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а
Београд : УЛУПУДС., 13-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1874
Совиљ Д. Ahil [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2023]. in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а. 2023;:13-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1874 .
Совиљ, Данира, "Ahil [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2023]" in Годишња изложба 2023. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] / Дизајн секцијa УЛУПУДС-а (2023):13-13,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1874 .

Борба непрестана [55. Мајска изложба УЛУПУДС-а]

Совиљ, Данира

(Београд : Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије, 2023)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2023). Борба непрестана [55. Мајска изложба УЛУПУДС-а]. in Светла будућност / 55. мајска изложба, Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије - УЛУПУДС, Београд, Музеј примењене уметности, 12.05. - 03.06., Музеј града Београда, Београд, 11.05. - 03.06., Дом Војске Србије, Медија центар "Одбрана", Мала галерија, Београд, 10.05. - 03.06.
Београд : Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије., 79-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1861
Совиљ Д. Борба непрестана [55. Мајска изложба УЛУПУДС-а]. in Светла будућност / 55. мајска изложба, Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије - УЛУПУДС, Београд, Музеј примењене уметности, 12.05. - 03.06., Музеј града Београда, Београд, 11.05. - 03.06., Дом Војске Србије, Медија центар "Одбрана", Мала галерија, Београд, 10.05. - 03.06.. 2023;:79-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1861 .
Совиљ, Данира, "Борба непрестана [55. Мајска изложба УЛУПУДС-а]" in Светла будућност / 55. мајска изложба, Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије - УЛУПУДС, Београд, Музеј примењене уметности, 12.05. - 03.06., Музеј града Београда, Београд, 11.05. - 03.06., Дом Војске Србије, Медија центар "Одбрана", Мала галерија, Београд, 10.05. - 03.06. (2023):79-79,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1861 .

Zadovoljstvo [39. Zemunski salon]

Sovilj, Danira

(Društvo likovnih i primenjenih umetnika Zemuna, 2023)


                                            

                                            
Sovilj, D.. (2023). Zadovoljstvo [39. Zemunski salon]. in Sa zadovoljstvom : 39. Zemunski salon, 08-19. Novembar
Društvo likovnih i primenjenih umetnika Zemuna..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1870
Sovilj D. Zadovoljstvo [39. Zemunski salon]. in Sa zadovoljstvom : 39. Zemunski salon, 08-19. Novembar. 2023;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1870 .
Sovilj, Danira, "Zadovoljstvo [39. Zemunski salon]" in Sa zadovoljstvom : 39. Zemunski salon, 08-19. Novembar (2023),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1870 .

54. Мајска изложба Замисли! [награда]

Совиљ, Данира

(Београд : Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије, 2022)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2022). 54. Мајска изложба Замисли! [награда]. in Замисли! / 54. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Музеј града Београда, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Мала галерија УЛУПУДС - а Београд, 24 . мај – 1 . јун
Београд : Удружење ликовних уметника примењених уметности и дизајнера Србије..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1857
Совиљ Д. 54. Мајска изложба Замисли! [награда]. in Замисли! / 54. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Музеј града Београда, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Мала галерија УЛУПУДС - а Београд, 24 . мај – 1 . јун. 2022;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1857 .
Совиљ, Данира, "54. Мајска изложба Замисли! [награда]" in Замисли! / 54. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Музеј града Београда, Београд, 9 . јун – 4 . јул, Мала галерија УЛУПУДС - а Београд, 24 . мај – 1 . јун (2022),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1857 .

54. Мајска изложба [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2022)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2022). 54. Мајска изложба [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]
Београд : УЛУПУДС., 43-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1865
Совиљ Д. 54. Мајска изложба [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]. 2022;:43-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1865 .
Совиљ, Данира, "54. Мајска изложба [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]" in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] (2022):43-43,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1865 .

OK [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2022)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2022). OK [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]
Београд : УЛУПУДС., 43-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1859
Совиљ Д. OK [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]. 2022;:43-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1859 .
Совиљ, Данира, "OK [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2022]" in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2022. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] (2022):43-43,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1859 .

Pijanista: Pet godina na ulici [13. Grifon (2021)]

Kovač, Vladimir; Sovilj, Danira

(Beograd : Grafički kolektiv ; Zemun : Quadra Graphic, 2021)


                                            

                                            
Kovač, V.,& Sovilj, D.. (2021). Pijanista: Pet godina na ulici [13. Grifon (2021)]. in 13. Grifon (2021) : Konkurs za najbolji grafički dizajn u 2018, 2019. i 2020. u Srbiji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori, od 16. juna 2021. do 14. jula 2021
Beograd : Grafički kolektiv ; Zemun : Quadra Graphic..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2146
Kovač V, Sovilj D. Pijanista: Pet godina na ulici [13. Grifon (2021)]. in 13. Grifon (2021) : Konkurs za najbolji grafički dizajn u 2018, 2019. i 2020. u Srbiji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori, od 16. juna 2021. do 14. jula 2021. 2021;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2146 .
Kovač, Vladimir, Sovilj, Danira, "Pijanista: Pet godina na ulici [13. Grifon (2021)]" in 13. Grifon (2021) : Konkurs za najbolji grafički dizajn u 2018, 2019. i 2020. u Srbiji, Republici Srpskoj i Crnoj Gori, od 16. juna 2021. do 14. jula 2021 (2021),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2146 .

Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections

Tošković, Oliver; Kovač, Vladimir; Sovilj, Danira

(Sage Publications, 2021)

TY  - CONF
AU  - Tošković, Oliver
AU  - Kovač, Vladimir
AU  - Sovilj, Danira
PY  - 2021
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/2138
AB  - The subjective experience of objects is usually investigated on photographs shown on a computer screen. Even when research is done on architectural objects, as stimuli researchers usually use their photographs. According to that, we might ask, would our subjective experience of certain
objects change if we observe it as a real threedimensional object or its two-dimensional projection on a photograph?
PB  - Sage Publications
C3  - Perception
T1  - Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections
VL  - 50
IS  - 1 suppl
DO  - 10.1177/03010066211059887
ER  - 
@conference{
author = "Tošković, Oliver and Kovač, Vladimir and Sovilj, Danira",
year = "2021",
abstract = "The subjective experience of objects is usually investigated on photographs shown on a computer screen. Even when research is done on architectural objects, as stimuli researchers usually use their photographs. According to that, we might ask, would our subjective experience of certain
objects change if we observe it as a real threedimensional object or its two-dimensional projection on a photograph?",
publisher = "Sage Publications",
journal = "Perception",
title = "Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections",
volume = "50",
number = "1 suppl",
doi = "10.1177/03010066211059887"
}
Tošković, O., Kovač, V.,& Sovilj, D.. (2021). Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections. in Perception
Sage Publications., 50(1 suppl).
https://doi.org/10.1177/03010066211059887
Tošković O, Kovač V, Sovilj D. Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections. in Perception. 2021;50(1 suppl).
doi:10.1177/03010066211059887 .
Tošković, Oliver, Kovač, Vladimir, Sovilj, Danira, "Lost In Projection – Implicit Features Experience of 3D Architectural Forms and Their Projections" in Perception, 50, no. 1 suppl (2021),
https://doi.org/10.1177/03010066211059887 . .

Nest, enterijer stana [BAB 2021]

Sovilj, Danira

(Belgrade : Balkan Architectural Biennale, 2021)


                                            

                                            
Sovilj, D.. (2021). Nest, enterijer stana [BAB 2021]. in Iconic nomads in global village : exhibition catalogue / 5th Balkan Architectural Biennale [BAB] 2021, Balkan Cinema 8. 12. 2021 -16. 12. 2021., Belgrade
Belgrade : Balkan Architectural Biennale., 142-142.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2060
Sovilj D. Nest, enterijer stana [BAB 2021]. in Iconic nomads in global village : exhibition catalogue / 5th Balkan Architectural Biennale [BAB] 2021, Balkan Cinema 8. 12. 2021 -16. 12. 2021., Belgrade. 2021;:142-142.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2060 .
Sovilj, Danira, "Nest, enterijer stana [BAB 2021]" in Iconic nomads in global village : exhibition catalogue / 5th Balkan Architectural Biennale [BAB] 2021, Balkan Cinema 8. 12. 2021 -16. 12. 2021., Belgrade (2021):142-142,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2060 .

52. Мајска изложба Преврат [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2021)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2021). 52. Мајска изложба Преврат [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]
Београд : УЛУПУДС., 45-45.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1863
Совиљ Д. 52. Мајска изложба Преврат [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]. 2021;:45-45.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1863 .
Совиљ, Данира, "52. Мајска изложба Преврат [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]" in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] (2021):45-45,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1863 .

Who am I? [53. Мајска изложба УЛУПУДС-а]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2021)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2021). Who am I? [53. Мајска изложба УЛУПУДС-а]. in Увид 21 / 53. мајска изложба, Зграда бившег Клуза, Београд 27. мај.-13. јун 2021. године [и] Галерија Сингидунум, Београд, 7. јун-19. јун 2021. године
Београд : УЛУПУДС., 61-61.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1860
Совиљ Д. Who am I? [53. Мајска изложба УЛУПУДС-а]. in Увид 21 / 53. мајска изложба, Зграда бившег Клуза, Београд 27. мај.-13. јун 2021. године [и] Галерија Сингидунум, Београд, 7. јун-19. јун 2021. године. 2021;:61-61.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1860 .
Совиљ, Данира, "Who am I? [53. Мајска изложба УЛУПУДС-а]" in Увид 21 / 53. мајска изложба, Зграда бившег Клуза, Београд 27. мај.-13. јун 2021. године [и] Галерија Сингидунум, Београд, 7. јун-19. јун 2021. године (2021):61-61,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1860 .

Cut [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2021)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2021). Cut [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]
Београд : УЛУПУДС., 45-45.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1862
Совиљ Д. Cut [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]. in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд]. 2021;:45-45.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1862 .
Совиљ, Данира, "Cut [Годишња изложба Дизајн секције УЛУПУДС-а 2021]" in Годишња изложба Дизајн секције [УЛУПУДС-а] 2021. : [Галерија Студентског културног центра, Београд] (2021):45-45,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1862 .

Avant-Garde – Art that Changed the World?

Sovilj, Danira; Kovač, Vladimir

(Ljubljana : Slovensko društvo za estetiko, 2021)

TY  - CONF
AU  - Sovilj, Danira
AU  - Kovač, Vladimir
PY  - 2021
UR  - http://www.sde.si/files/2021/06/European-Avant-Garde-%E2%80%93-A-Hundred-Years-Later-BOOK-OF-ABSTRACTS.pdf
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1854
AB  - The first decades of the 20th century were marked by a great rebellion against tradition, current
habits and aesthetics. This manifested itself in art through avant-garde movements throughout
Europe. Through their revolutionary concepts and tendencies, these movements sought to
change the overall social and cultural environment. At the same time, the character of the
historical context was such that it coincided with the revolutionary aspirations of the avantgarde
movements, and their art had a significant political engagement.
The ways in which members of these movements conceived their ideas and activities were
varied. The aim of this research is to examine different models of action of avant-garde
movements, their influences and effects on cultural and social transformation. This implies an
analysis of the methods and echoes in society that the activities of avant-garde artists had. The
research examines the effect of the utilitarian approach of constructivists and productivists,
pointless and meditative in suprematism, critical denial of the bourgeois epoch in dada, or
aggressive provocations in surrealism. Also interesting for the research is the influence of the
fierce fighting spirit of the German artistic left, as well as the activation of the nationalist
content in Italy.
Through research the goal is to acquire knowledge and reach conclusions about the potential to
significantly influence the wider social community and human consciousness through the visual
arts. The avant-garde is a suitable testing ground for research on this topic due to the large
number of diverse artistic practices that, with more or less success, have pursued the same goal
– a revolutionary transformation of culture and society. In addition, avant-garde art and ideas
were decades ahead of their time, and rethinking this phenomenon may be significant to us in
terms of comparison with today’s visual arts context.
PB  - Ljubljana : Slovensko društvo za estetiko
C3  - European Avant-Garde : a hundred years later : book of abstracts / International Association of Aesthetics Interim conference, online (Ljubljana), 17-18 June
T1  - Avant-Garde – Art that Changed the World?
SP  - 30
EP  - 30
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1854
ER  - 
@conference{
author = "Sovilj, Danira and Kovač, Vladimir",
year = "2021",
abstract = "The first decades of the 20th century were marked by a great rebellion against tradition, current
habits and aesthetics. This manifested itself in art through avant-garde movements throughout
Europe. Through their revolutionary concepts and tendencies, these movements sought to
change the overall social and cultural environment. At the same time, the character of the
historical context was such that it coincided with the revolutionary aspirations of the avantgarde
movements, and their art had a significant political engagement.
The ways in which members of these movements conceived their ideas and activities were
varied. The aim of this research is to examine different models of action of avant-garde
movements, their influences and effects on cultural and social transformation. This implies an
analysis of the methods and echoes in society that the activities of avant-garde artists had. The
research examines the effect of the utilitarian approach of constructivists and productivists,
pointless and meditative in suprematism, critical denial of the bourgeois epoch in dada, or
aggressive provocations in surrealism. Also interesting for the research is the influence of the
fierce fighting spirit of the German artistic left, as well as the activation of the nationalist
content in Italy.
Through research the goal is to acquire knowledge and reach conclusions about the potential to
significantly influence the wider social community and human consciousness through the visual
arts. The avant-garde is a suitable testing ground for research on this topic due to the large
number of diverse artistic practices that, with more or less success, have pursued the same goal
– a revolutionary transformation of culture and society. In addition, avant-garde art and ideas
were decades ahead of their time, and rethinking this phenomenon may be significant to us in
terms of comparison with today’s visual arts context.",
publisher = "Ljubljana : Slovensko društvo za estetiko",
journal = "European Avant-Garde : a hundred years later : book of abstracts / International Association of Aesthetics Interim conference, online (Ljubljana), 17-18 June",
title = "Avant-Garde – Art that Changed the World?",
pages = "30-30",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1854"
}
Sovilj, D.,& Kovač, V.. (2021). Avant-Garde – Art that Changed the World?. in European Avant-Garde : a hundred years later : book of abstracts / International Association of Aesthetics Interim conference, online (Ljubljana), 17-18 June
Ljubljana : Slovensko društvo za estetiko., 30-30.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1854
Sovilj D, Kovač V. Avant-Garde – Art that Changed the World?. in European Avant-Garde : a hundred years later : book of abstracts / International Association of Aesthetics Interim conference, online (Ljubljana), 17-18 June. 2021;:30-30.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1854 .
Sovilj, Danira, Kovač, Vladimir, "Avant-Garde – Art that Changed the World?" in European Avant-Garde : a hundred years later : book of abstracts / International Association of Aesthetics Interim conference, online (Ljubljana), 17-18 June (2021):30-30,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1854 .

Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections

Tošković, Oliver; Kovač, Vladimir; Sovilj, Danira

(Elsevier, 2021)

TY  - JOUR
AU  - Tošković, Oliver
AU  - Kovač, Vladimir
AU  - Sovilj, Danira
PY  - 2021
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1202
AB  - The aim of our study was to investigate whether the experience of objects’ implicit features would change if we
observe it as a real 3D object or as a photograph or a drawing. In our experiment 46 participants estimated their
impression of 10 objects shown in four different presentations. As stimuli, we used 3D objects, their virtual
reality models, photographs and drawings from four different viewing directions, created by architecture students.
As a measure of implicit features experience we used 12 bipolar adjectives grouped into four factors
(attractiveness, regularity, arousal, and calmness) and 3 adjectives forming aesthetic experience factor. Results
show significant differences between types of object presentations on four factors of implicit features experience,
but not on the aesthetic experience factor. Real 3D objects were experienced as more attractive and calm, while
VR presentation showed reduced arousal than other presentation types. On regularity VR and real 3D objects
were experienced as same and more regular then drawings and photographs.
PB  - Elsevier
T2  - Acta Psychologica
T1  - Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections
VL  - 213
SP  - 103239
DO  - 10.1016/j.actpsy.2020.103239
ER  - 
@article{
author = "Tošković, Oliver and Kovač, Vladimir and Sovilj, Danira",
year = "2021",
abstract = "The aim of our study was to investigate whether the experience of objects’ implicit features would change if we
observe it as a real 3D object or as a photograph or a drawing. In our experiment 46 participants estimated their
impression of 10 objects shown in four different presentations. As stimuli, we used 3D objects, their virtual
reality models, photographs and drawings from four different viewing directions, created by architecture students.
As a measure of implicit features experience we used 12 bipolar adjectives grouped into four factors
(attractiveness, regularity, arousal, and calmness) and 3 adjectives forming aesthetic experience factor. Results
show significant differences between types of object presentations on four factors of implicit features experience,
but not on the aesthetic experience factor. Real 3D objects were experienced as more attractive and calm, while
VR presentation showed reduced arousal than other presentation types. On regularity VR and real 3D objects
were experienced as same and more regular then drawings and photographs.",
publisher = "Elsevier",
journal = "Acta Psychologica",
title = "Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections",
volume = "213",
pages = "103239",
doi = "10.1016/j.actpsy.2020.103239"
}
Tošković, O., Kovač, V.,& Sovilj, D.. (2021). Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections. in Acta Psychologica
Elsevier., 213, 103239.
https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2020.103239
Tošković O, Kovač V, Sovilj D. Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections. in Acta Psychologica. 2021;213:103239.
doi:10.1016/j.actpsy.2020.103239 .
Tošković, Oliver, Kovač, Vladimir, Sovilj, Danira, "Lost in projection – Implicit features experience of 3D architectural forms and their projections" in Acta Psychologica, 213 (2021):103239,
https://doi.org/10.1016/j.actpsy.2020.103239 . .

Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века

Sovilj, Danira

(Универзитет у Београду, Архитектонски факултет, 2021)

TY  - THES
AU  - Sovilj, Danira
PY  - 2021
UR  - http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=8389
UR  - https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:24582/bdef:Content/download
UR  - http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=37604873
UR  - https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/18734
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1217
AB  - Предочена дисертација је усмерена на истраживање архитектонскогпростора као вида комуникације. У тој комуникацији долази доинтензивног односа између простора и корисника. Стога,истраживање је фокусирано на доживљај архитектонског просторау процесу такве комуникације. Ако се пође од тога да јеархитектонски простор дефинисан низом аспеката, физичкиприсутних или само сугерисаних, ти аспекти представљају предметистраживања, као и перцептивна својства укупне архитектонскекомпозиције. То подразумева изучавање начина на које је могућеманипулисати елементима архитектонске форме и њиховимодносима, како би се утицало на опажање или начин коришћења одстране корисника.Други део истраживања усмерен је на архитектуру хришћанскихсакралних објеката друге половине XX века. Сакрална архитектураје позиција изражене двосмерне комуникације између корисника ипростора, те манипулације обликовањем и амбијенталношћу, зарадпостизања специфичног доживљаја простора и спиритуалногискуства. Обликовањем архитектонског простора гради секонтемплативан амбијент који исказује трансцендентно и„неизрециво“. Примери из датог периода дају увид у савременеинтерпетације сакралне архитектуре и нове начине обликовањаекспресивних сакралних простора.Циљ рада се огледа у испитивању начина на које архитектонскипростор утиче на корисника, и предвиђању усмеравања доживљајањегових сегмената или целине. Током истраживања, фокус сеставља на сакралну архитектуру, као полигон за испитивањеманипулације доживљајем простора. Предност се даје примеримаархитектонских објеката прочишћеног израза без применедекоративних елемената, те је циљ истраживања анализа иекспликација примене сведених архитектонских елемената каојединих инструмената којима се граде експресивни и/иликонтемплативни простори.
AB  - The present dissertation focuses on the research of architectural space asa form of communication. In this communication, an intense relationshipbetween the space and its user occurs. Therefore, the research is focusedon the experience of architectural space in the process of this type ofcommunication. If we start from the fact that architectural space isdefined by a range of aspects, physically present or only suggested, thoseaspects represent the subject of this research and the perceptualproperties of the overall architectural composition. That entails studyingthe ways in which one can manipulate the elements of the architecturalform and their relations, in order to influence the user’s perception orthe way they use the space.The second part of the research is focused on the architecture ofChristian sacral buildings from the second half of the XX century. Sacralarchitecture is a space of pronounced two-way communication betweenthe user and the space, and also of manipulation through design andambiance, in order to achieve a specific experience of the space and aspiritual experience. By shaping the architectural space, a contemplativeambiance that expresses the transcendent and the “ineffable” is built.Examples from the given period provide an insight into moderninterpretations of sacral architecture and the new ways of shapingexpressive sacral spaces.The study aims to examine the ways in which architectural space affectsthe user and to predict the direction of the experience of its segments orthe entire space. I In the research process, the focus is placed onsacral architecture, as a polygon for examining the manipulation of theexperience of space.. Preference is given to examples of architecturalobjects of polished expression without the application of decorativeelements, and the research aims to analyze and explain the application ofsubdued architectural elements as the only instruments used to buildexpressive and/or contemplative spaces.
PB  - Универзитет у Београду, Архитектонски факултет
T2  - Универзитет у Београду
T1  - Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_18734
ER  - 
@phdthesis{
author = "Sovilj, Danira",
year = "2021",
abstract = "Предочена дисертација је усмерена на истраживање архитектонскогпростора као вида комуникације. У тој комуникацији долази доинтензивног односа између простора и корисника. Стога,истраживање је фокусирано на доживљај архитектонског просторау процесу такве комуникације. Ако се пође од тога да јеархитектонски простор дефинисан низом аспеката, физичкиприсутних или само сугерисаних, ти аспекти представљају предметистраживања, као и перцептивна својства укупне архитектонскекомпозиције. То подразумева изучавање начина на које је могућеманипулисати елементима архитектонске форме и њиховимодносима, како би се утицало на опажање или начин коришћења одстране корисника.Други део истраживања усмерен је на архитектуру хришћанскихсакралних објеката друге половине XX века. Сакрална архитектураје позиција изражене двосмерне комуникације између корисника ипростора, те манипулације обликовањем и амбијенталношћу, зарадпостизања специфичног доживљаја простора и спиритуалногискуства. Обликовањем архитектонског простора гради секонтемплативан амбијент који исказује трансцендентно и„неизрециво“. Примери из датог периода дају увид у савременеинтерпетације сакралне архитектуре и нове начине обликовањаекспресивних сакралних простора.Циљ рада се огледа у испитивању начина на које архитектонскипростор утиче на корисника, и предвиђању усмеравања доживљајањегових сегмената или целине. Током истраживања, фокус сеставља на сакралну архитектуру, као полигон за испитивањеманипулације доживљајем простора. Предност се даје примеримаархитектонских објеката прочишћеног израза без применедекоративних елемената, те је циљ истраживања анализа иекспликација примене сведених архитектонских елемената каојединих инструмената којима се граде експресивни и/иликонтемплативни простори., The present dissertation focuses on the research of architectural space asa form of communication. In this communication, an intense relationshipbetween the space and its user occurs. Therefore, the research is focusedon the experience of architectural space in the process of this type ofcommunication. If we start from the fact that architectural space isdefined by a range of aspects, physically present or only suggested, thoseaspects represent the subject of this research and the perceptualproperties of the overall architectural composition. That entails studyingthe ways in which one can manipulate the elements of the architecturalform and their relations, in order to influence the user’s perception orthe way they use the space.The second part of the research is focused on the architecture ofChristian sacral buildings from the second half of the XX century. Sacralarchitecture is a space of pronounced two-way communication betweenthe user and the space, and also of manipulation through design andambiance, in order to achieve a specific experience of the space and aspiritual experience. By shaping the architectural space, a contemplativeambiance that expresses the transcendent and the “ineffable” is built.Examples from the given period provide an insight into moderninterpretations of sacral architecture and the new ways of shapingexpressive sacral spaces.The study aims to examine the ways in which architectural space affectsthe user and to predict the direction of the experience of its segments orthe entire space. I In the research process, the focus is placed onsacral architecture, as a polygon for examining the manipulation of theexperience of space.. Preference is given to examples of architecturalobjects of polished expression without the application of decorativeelements, and the research aims to analyze and explain the application ofsubdued architectural elements as the only instruments used to buildexpressive and/or contemplative spaces.",
publisher = "Универзитет у Београду, Архитектонски факултет",
journal = "Универзитет у Београду",
title = "Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_18734"
}
Sovilj, D.. (2021). Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века. in Универзитет у Београду
Универзитет у Београду, Архитектонски факултет..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_18734
Sovilj D. Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века. in Универзитет у Београду. 2021;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_18734 .
Sovilj, Danira, "Естетичка манипулација доживљајем, архитектонског простора - кроз анализу хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века" in Универзитет у Београду (2021),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_nardus_18734 .

Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects

Tošković, Oliver; Kovač, Vladimir; Sovilj, Danira

(Belgrade : Institute of Psychology, 2020)

TY  - CONF
AU  - Tošković, Oliver
AU  - Kovač, Vladimir
AU  - Sovilj, Danira
PY  - 2020
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/2136
AB  - The subjective experience of various objects is usually investigated on photographs of
objects, or in case of art, on artistic pictures, shown as digital photographs on a computer
screen. Even when research is done on architectural objects, such as various types of
buildings, as stimuli researchers usually use photographs of those objects. According to that,
we might ask, would our subjective experience of certain objects change if we observe it as a
real three-dimensional object or its two-dimensional projection on a photograph? In our
experiment 46 psychology students estimated their subjective experience of 10 objects shown
in four different presentations.
PB  - Belgrade : Institute of Psychology
PB  - Belgrade : Laboratory for Experimental Psychology, Faculty of Philosophy, University of Belgrade
C3  - XXVI Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, 15 – 18th October, 2020
T1  - Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects
SP  - 85
EP  - 85
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2136
ER  - 
@conference{
author = "Tošković, Oliver and Kovač, Vladimir and Sovilj, Danira",
year = "2020",
abstract = "The subjective experience of various objects is usually investigated on photographs of
objects, or in case of art, on artistic pictures, shown as digital photographs on a computer
screen. Even when research is done on architectural objects, such as various types of
buildings, as stimuli researchers usually use photographs of those objects. According to that,
we might ask, would our subjective experience of certain objects change if we observe it as a
real three-dimensional object or its two-dimensional projection on a photograph? In our
experiment 46 psychology students estimated their subjective experience of 10 objects shown
in four different presentations.",
publisher = "Belgrade : Institute of Psychology, Belgrade : Laboratory for Experimental Psychology, Faculty of Philosophy, University of Belgrade",
journal = "XXVI Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, 15 – 18th October, 2020",
title = "Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects",
pages = "85-85",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2136"
}
Tošković, O., Kovač, V.,& Sovilj, D.. (2020). Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects. in XXVI Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, 15 – 18th October, 2020
Belgrade : Institute of Psychology., 85-85.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2136
Tošković O, Kovač V, Sovilj D. Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects. in XXVI Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, 15 – 18th October, 2020. 2020;:85-85.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2136 .
Tošković, Oliver, Kovač, Vladimir, Sovilj, Danira, "Virtual architecture – Subjective experience of virtual and real objects" in XXVI Scientific Conference Empirical Studies in Psychology, 15 – 18th October, 2020 (2020):85-85,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_2136 .

Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века

Совиљ, Данира

(Beograd : Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, 2020)

TY  - JOUR
AU  - Совиљ, Данира
PY  - 2020
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1622
AB  - Карактер архитектонског простора је условљен низом
аспеката који га дефинишу. Осветљење представља
изузетно значајну компоненту архитектонског простора.
Осим што је функционално неопходно за одвијање
предвиђених активности, осветљење има изузетно важну
улогу и у детерминисању амбијенталних вредности
сегмената или целине простора. Та улога постаје још
значајнија, и драматично уочљива, у оним архитектонским
просторима који би требало да пруже интензивно
искуство корисницима, као што је то случај код сакралне
архитектуре. Осветљење је вековима било тема присутна
у сакралној архитектури, а његов значај постаје посебно
приметан у новијим интерпретацијама ригидно сведених
простора. Прочишћена естетика архитектонских форми
друге половине XX века неретко уступа место осветљењу
као централном елементу архитектонске композиције,
којим се детерминишу мистични и сугестивни амбијенти
који упућују кориснике на медитацију. Први део испитивања
односи се на теоретску анализу феномена природног и
вештачког начина осветљавања у архитектури. Затим се у
другом делу, кроз анализу истакнутих примера сакралне
архитектуре датог периода, истражују модели третмана
осветљења као кључног елемента за грађење експресивних
архитектонских простора који позивају на спиритуална
промишљања и медитацију. Циљ овако конципираног
истраживања је испитивање потенцијала осветљења изван
његове утилитарне функције, тј. могућности експлоатисања
осветљења као носиоца медитативног и метафизичког
карактера сакралне архитектуре. Резултат истраживања
је потврда значаја осветљења у сакралној архитектури,
као и увид у начине промишљања светлости у контексту
обликовања сугестивних и медитативних архитектон
PB  - Beograd : Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije
T2  - Arhitektura i urbanizam
T1  - Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века
T1  - The importance of lighting in the interpretations of christian sacral architecture of the second half of the XX century
IS  - 51
SP  - 104
EP  - 115
DO  - 10.5937/a-u0-27786
ER  - 
@article{
author = "Совиљ, Данира",
year = "2020",
abstract = "Карактер архитектонског простора је условљен низом
аспеката који га дефинишу. Осветљење представља
изузетно значајну компоненту архитектонског простора.
Осим што је функционално неопходно за одвијање
предвиђених активности, осветљење има изузетно важну
улогу и у детерминисању амбијенталних вредности
сегмената или целине простора. Та улога постаје још
значајнија, и драматично уочљива, у оним архитектонским
просторима који би требало да пруже интензивно
искуство корисницима, као што је то случај код сакралне
архитектуре. Осветљење је вековима било тема присутна
у сакралној архитектури, а његов значај постаје посебно
приметан у новијим интерпретацијама ригидно сведених
простора. Прочишћена естетика архитектонских форми
друге половине XX века неретко уступа место осветљењу
као централном елементу архитектонске композиције,
којим се детерминишу мистични и сугестивни амбијенти
који упућују кориснике на медитацију. Први део испитивања
односи се на теоретску анализу феномена природног и
вештачког начина осветљавања у архитектури. Затим се у
другом делу, кроз анализу истакнутих примера сакралне
архитектуре датог периода, истражују модели третмана
осветљења као кључног елемента за грађење експресивних
архитектонских простора који позивају на спиритуална
промишљања и медитацију. Циљ овако конципираног
истраживања је испитивање потенцијала осветљења изван
његове утилитарне функције, тј. могућности експлоатисања
осветљења као носиоца медитативног и метафизичког
карактера сакралне архитектуре. Резултат истраживања
је потврда значаја осветљења у сакралној архитектури,
као и увид у начине промишљања светлости у контексту
обликовања сугестивних и медитативних архитектон",
publisher = "Beograd : Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije",
journal = "Arhitektura i urbanizam",
title = "Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века, The importance of lighting in the interpretations of christian sacral architecture of the second half of the XX century",
number = "51",
pages = "104-115",
doi = "10.5937/a-u0-27786"
}
Совиљ, Д.. (2020). Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века. in Arhitektura i urbanizam
Beograd : Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije.(51), 104-115.
https://doi.org/10.5937/a-u0-27786
Совиљ Д. Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века. in Arhitektura i urbanizam. 2020;(51):104-115.
doi:10.5937/a-u0-27786 .
Совиљ, Данира, "Значај осветљења у интерпретацијама хришћанске сакралне архитектуре друге половине XX века" in Arhitektura i urbanizam, no. 51 (2020):104-115,
https://doi.org/10.5937/a-u0-27786 . .

Reversal [52. мајска изложба УЛУПУДС-a]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2020)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2020). Reversal [52. мајска изложба УЛУПУДС-a]. in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године
Београд : УЛУПУДС., 57-57.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1853
Совиљ Д. Reversal [52. мајска изложба УЛУПУДС-a]. in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године. 2020;:57-57.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1853 .
Совиљ, Данира, "Reversal [52. мајска изложба УЛУПУДС-a]" in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године (2020):57-57,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1853 .

52. Мајска изложба Уметнички преврат [награда]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2020)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2020). 52. Мајска изложба Уметнички преврат [награда]. in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године
Београд : УЛУПУДС..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1856
Совиљ Д. 52. Мајска изложба Уметнички преврат [награда]. in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године. 2020;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1856 .
Совиљ, Данира, "52. Мајска изложба Уметнички преврат [награда]" in Уметнички преврат / 52. мајска изложба, Биоскоп Балкан, Београд 15-30. октобар 2020. године [и] Мала галерија УЛУПУДС-а, Београд, 07-15. септембар 2020. године (2020),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1856 .

What To Do? [Godišnja izložba Dizajn sekcije ULUPUDS-a 2020]

Sovilj, Danira

(Beograd : ULUPUDS, 2020)


                                            

                                            
Sovilj, D.. (2020). What To Do? [Godišnja izložba Dizajn sekcije ULUPUDS-a 2020]. in Godišnja izložba Dizajn sekcije [ULUPUDS-a] : [Galerija Studentskog kulturnog centra, Beograd]
Beograd : ULUPUDS., 52-52.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1864
Sovilj D. What To Do? [Godišnja izložba Dizajn sekcije ULUPUDS-a 2020]. in Godišnja izložba Dizajn sekcije [ULUPUDS-a] : [Galerija Studentskog kulturnog centra, Beograd]. 2020;:52-52.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1864 .
Sovilj, Danira, "What To Do? [Godišnja izložba Dizajn sekcije ULUPUDS-a 2020]" in Godišnja izložba Dizajn sekcije [ULUPUDS-a] : [Galerija Studentskog kulturnog centra, Beograd] (2020):52-52,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1864 .

Monogram

Sovilj, Danira

(Beograd : Asocijacija srpskih arhitekata ASA, 2019)


                                            

                                            
Sovilj, D.. (2019). Monogram. in Umetnost u Srbiji 2019
Beograd : Asocijacija srpskih arhitekata ASA..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1944
Sovilj D. Monogram. in Umetnost u Srbiji 2019. 2019;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1944 .
Sovilj, Danira, "Monogram" in Umetnost u Srbiji 2019 (2019),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1944 .

Breathe [51. мајска изложба УЛУПУДС - а]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2019)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2019). Breathe [51. мајска изложба УЛУПУДС - а]. in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018. / 51. мајска изложба
Београд : УЛУПУДС., 39-39.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1775
Совиљ Д. Breathe [51. мајска изложба УЛУПУДС - а]. in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018. / 51. мајска изложба. 2019;:39-39.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1775 .
Совиљ, Данира, "Breathe [51. мајска изложба УЛУПУДС - а]" in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018. / 51. мајска изложба (2019):39-39,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1775 .

51. Мајска изложба Удах [награда]

Совиљ, Данира

(Београд : УЛУПУДС, 2019)


                                            

                                            
Совиљ, Д.. (2019). 51. Мајска изложба Удах [награда]. in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018
Београд : УЛУПУДС..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1855
Совиљ Д. 51. Мајска изложба Удах [награда]. in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018. 2019;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1855 .
Совиљ, Данира, "51. Мајска изложба Удах [награда]" in Удах : Изложбени салон на Андрићевом венцу, Београд 08 - 28. јун 2019. године, Мала галерија УЛУПУДС - а, Београд, 01 - 12. јун 2018 (2019),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1855 .