Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 193
Integrisanje koncepta zelene infrastrukture u obrazovanje u domenu urbanog dizajna / Integrating the Concept of Green Infrastructure into Urban Design Education
(Univerzitet u Beogradu - Arhitektonski fakultet, 2021)
Savremeni pristupi razvoju gradova prepoznaju multifuncionalnu zelenu infrastrukturu
kao jedan od ključih alata za ostvarenje održivog urbanog okruženja kojim se
istovremeno ostvaruje korist i za ljude i za prirodu. ...
Стамбени објекат 1, прве фазе Пројекта урбане регенерације насеља у Доситејевој улици у Краљеву [похвала 43. Салон архитектуре]
(Beograd : Muzej primenjene umetnosti, 2021)
Реализовано архитектонско дело - Похвала 43. Салона архитектуре у категорији Архитектура, 2021., Музеј примењене уметности, Београд.
Стамбени објекат 1 је први у низу од четири објекта планирана за изградњу у склопу ...
A City as Resilient Machine
(Belgrade : Faculty of Architecture in Belgrade, 2021)
Public spaces are modelled by a dominant paradigm in a specific local milieu.
Contemporary theories, like collaborative ones, define a framework for a profession
to make improvements in everyday practice. However, power ...
Просторни модели у методологији архитектонског пројектовања у доба дигитализације : улога и примена физичких модела у настави на Студио пројекту / Практикум / Spatial Models in the Methodology of Architectural Design in the Age of Digitalization: The Role and Application of Physical Models within the Studio-based Education / Student Handbook
(Београд: Универзитет у Београду – Архитектонски факултет, 2021)
Публикација обрађује улогу и употребу просторних модела у архитектури у различитим фазама пројектантског процеса, са фокусом на потребе наставе и едукације у оквиру Студио пројекта. Имајући у виду да у савременом тренутку ...
Heritage Value Matrix - HVM
(University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2021)
The Heritage Value Matrix (HVM) is recognized as a growing analytical tool in the study of architectural and urban heritage, which finds its methodological roots within the value-based approach of architectural programming. ...
Blended Design Studio in Teaching Architectural Students Spatial Structures
(International Association for Shells and Spatial Structures, 2021)
This paper presents a case study on applying a blended learning environment in teaching spatial structures at the University of Belgrade – Faculty of Architecture. The focused studio design course introduces architectural ...
Ка критичко-рефлексивном планеру: прилог унапређењу праксе на примеру комплекса „Авала филма” / Towards a critical and reflective planner: a contribution to improved practice using the case study of the Avala film complex
(Institut za arhitekturu i urbanizam Srbije, 2021)
Циљ рада је илустрација резултата креираног педагошког
приступа за развој компетенција критичко-рефлексивног
планера. Педагошки приступ је развијен за потребе
реализације курса Теорија планирања на мастер нивоу
Архитектонског ...
Global village - shelter for resilient living : conference proceedings - online, 9-10th of December 2021.
(Belgrade : University of Belgrade, Faculty of Architecture, 2021)
We are living in a Refugee World running away from ourselves. Constant movement is
its main characteristic: We are nomads. Can global village be the shelter for us? Is it a new paradigm for architecture and planning?
Networks ...
Energy Conscious Design
(Univerzitet u Beogradu - Arhitektonski fakultet, 2021)
Energy conscious design mainly refers to design approach which involves holistically addressing energy performance of a building throughout the design process, aiming to minimise energy demands and consequently provide ...
Староградски комплекс Борино Врање [30. Mеђународни салон урбанизма] / Old town complex Borino Vranje [30. International urban planning exhibition]
(Удружење урбаниста Србије, 2021)
Локација Тулбе препозната је као својеврсна јавна зона града Врања, чија се јасна намена и просторна компактност током времена изгубила. У немогућности да испрати промене контекста и потребе корисника, ова зона је само ...