Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
Authors
Orlović Lovren, Violeta
Maruna, Marija

Milovanović Rodić, Danijela

Contributors
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....
Keywords:
Gradovi koji uče / Interdisciplinarna istraživanja / Univerzitetska nastavaSource:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija., 2021, 38-43Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu
Institution/Community
Arhitektonski fakultetTY - CONF AU - Orlović Lovren, Violeta AU - Maruna, Marija AU - Milovanović Rodić, Danijela PY - 2021 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1162 AB - Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).... PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. T1 - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi SP - 38 EP - 43 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 ER -
@conference{ author = "Orlović Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela", year = "2021", abstract = "Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.", title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi", pages = "38-43", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162" }
Orlović Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162
Orlović Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.. 2021;:38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .
Orlović Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. (2021):38-43, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .