RAF - Repository of the Faculty of Architecture
University of Belgrade, Faculty of Architecture
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   RAF
  • Arhitektonski fakultet
  • Publikacije istraživača / Researchers' publications
  • View Item
  •   RAF
  • Arhitektonski fakultet
  • Publikacije istraživača / Researchers' publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi

Thumbnail
2021
bitstream_4004.pdf (5.202Mb)
Authors
Orlović Lovren, Violeta
Maruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Contributors
Džinović, Vladimir
Nikitović, Tijana
Conference object (Published version)
,
Institut za pedagoška istraživanja
Metadata
Show full item record
Abstract
Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....
Keywords:
Gradovi koji uče / Interdisciplinarna istraživanja / Univerzitetska nastava
Source:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija., 2021, 38-43
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu

ISBN: 978-86-7447-154-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162
URI
https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1162
Collections
  • Publikacije istraživača / Researchers' publications
Institution/Community
Arhitektonski fakultet
TY  - CONF
AU  - Orlović Lovren, Violeta
AU  - Maruna, Marija
AU  - Milovanović Rodić, Danijela
PY  - 2021
UR  - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1162
AB  - Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu
C3  - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.
T1  - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
SP  - 38
EP  - 43
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162
ER  - 
@conference{
author = "Orlović Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela",
year = "2021",
abstract = "Koncept Gradova koji uče ("Learning cities") evaluira od 70-ih godina XX veka i podrške OECD-a inicijativi "Educating cities", preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019)....",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju filozofskog fakulteta u Beogradu",
journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.",
title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi",
pages = "38-43",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162"
}
Orlović Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162
Orlović Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija.. 2021;:38-43.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .
Orlović Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika [Elektronski izvor] : зборник саопштења / XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa", 12. i 13. mart 2021, Srbija. (2021):38-43,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1162 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About RAF | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About RAF | Send Feedback

OpenAIRERCUB