Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

Research of possible improvements in education of architects - integrating e-learning and parametric modeling in urban design teaching

dc.creatorDevetaković, Mirjana
dc.creatorArsić, Petar
dc.creatorPetruševski, Ljiljana
dc.creatorKijanović, Jelena
dc.creatorNikolić, Ivica
dc.date.accessioned2021-05-17T08:24:59Z
dc.date.available2021-05-17T08:24:59Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-86-7924-064-4
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1176
dc.description.abstractConverging developments in informati on and communicati on technologies, have greatly infl uenced the contemporary architectural practi ce, and consequently the educati on of architects. Introducti on of the Internet in the educati onal process, whether through the use of various resources related to the selected locati on or broader base of disciplinary knowledge relevant to solving of a specifi c design problem, has become a standard procedure for all parti cipants in educati on. The communicati on potenti al of the Internet, however, provides opportuniti es not only to collect informati on and use existi ng knowledge, but also for the acti ve exchange and creati on of new knowledge, which in this case relates to urban design in specifi c areas of Serbia. One of the characteristi cs of a series of studio projects in urban design, realized during the academic year 2010/11 with third-year students, is the technological improvement of learning, especially by integrati ng selected concepts of electronic learning (e-Learning) in the Studio Project (SP4). Virtual environment used to support teaching in the studio of prof. Petar Arsic is shown in more detail as an example of this work. Besides the implementati on of e-learning educati onal model, within the same study, in cooperati on with the Cabinet for mathemati cs, geometry and architectural CAAD (Computer Aided Architectural Design), specifi c concepts of parametric modeling have been developed, adapted to the needs of modern urban design. In this sense, the parametric modeling system that provides real ti me control of the geometry and parameters of urban structure (number of fl oors, ground fl oor dimensions, density and objects’ layout), as well as the index of constructi on and occupancy of land is presented.sr
dc.description.abstractKonvergentan razvoj informacionih i komunikacionih tehnologija, snažno je uti cao na savremenu arhitektonsku praksu, a samim ti m i na obrazovanje arhitekata. Uključivanje Interneta u obrazovni proces, bilo kroz korišćenje različiti h resursa vezanih za izabranu lokaciju ili šire baze disciplinarnog znanja koje se odnosi na rešavanje karakteristi čnog projektantskog problema, postalo je standardni postupak za sve učesnike u nastavi. Komunikacioni potencijal Interneta, međuti m, daje mogućnosti ne samo za prikupljanje informacija i korišćenje postojećih znanja, nego i za akti vnu razmenu i kreiranje novog znanja, koje se u ovom slučaju odnosi na urbani dizajn u specifi čnim područjima Srbije. Jedna od karakteristi ka serije studio projekata iz oblasti urbanog dizajna, realizovanih školske 2010/11. godine sa studenti ma treće godine, jeste i tehnološko unapređenje nastave, pre svega kroz integrisanje izabranih koncepata elektronskog učenja (e-Learning) u nastavu na Studio projektu (SP4). Kao primer ovakvog rada detaljnije je prikazano elektronsko okruženje korišćeno za podršku nastavi u studiju prof. Petra Arsića. Pored primene elektronskog učenja, u okviru istog studija, u saradnji sa Kabinetom za matemati ku, arhitektonsku geometriju i CAAD (Computer Aided Architectural Design), razvijeni su i specifi čni koncepti parametarskog modelovanja, prilagođeni potrebama savremenog urbanog dizajna. U tom smislu prikazan je sistem za parametarsko modelovanje urbanisti čkih sklopova koji omogućava kontrolu geometrije i parametara urbanisti čkog sklopa (spratnosti , dimenzija osnove, gusti nu i distribuciju objekata), kao i indeksa izgrađenosti i zauzetosti parcele, u realnom vremenu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Arhitektonski fakultet = Belgrade : Faculty of Architecturesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceSavremeni pristupi urbanom dizajnu za održivi turizam Srbije = Contemporary Approach to Urban Design for Sustainable Tourism of Serbiasr
dc.subjectUrban Designsr
dc.subjectVirtual environmentsr
dc.subjecte-Learningsr
dc.subjectArchitectural educationsr
dc.subjectKnowledge managementsr
dc.subjectParametric modelingsr
dc.subjectUrbani dizajnsr
dc.subjectElektronsko učenjesr
dc.subjectArhitektonsko obrazovanjesr
dc.subjectUpravljanje znanjemsr
dc.subjectParametarsko modelovanjesr
dc.titleIstraživanja mogućih unapređenja u obrazovanju arhitekata – integrisanje elektronskog učenja i parametarskog modelovanja u nastavu urbanog dizajnasr
dc.titleResearch of possible improvements in education of architects - integrating e-learning and parametric modeling in urban design teachingsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractПетрушевски, Љиљана; Деветаковић, Мирјана; Кијановић, Јелена; Aрсић, Петар; Николић, Ивица; Ресеарцх оф поссибле импровементс ин едуцатион оф арцхитецтс - интегратинг е-леарнинг анд параметриц моделинг ин урбан десигн теацхинг; Ресеарцх оф поссибле импровементс ин едуцатион оф арцхитецтс - интегратинг е-леарнинг анд параметриц моделинг ин урбан десигн теацхинг; Истраживања могућих унапређења у образовању архитеката – интегрисање електронског учења и параметарског моделовања у наставу урбаног дизајна; Истраживања могућих унапређења у образовању архитеката – интегрисање електронског учења и параметарског моделовања у наставу урбаног дизајна;
dc.citation.spage270
dc.citation.epage295
dc.identifier.fulltexthttps://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/4054/Monografija.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1176
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu