ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма
Book (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
ДАНУрБ+ пројекат је дао значајан нагласак образовном програму за децу и младе, јер је главни циљ био подизање свести о вредностима међукултуралног и локалног наслеђа како би се будућим генерацијама пружиле могућности за просперитет.
У едукативном програму желели смо да искористимо посебност реке Дунав, њену историју и њен значај за људе који живе поред ње. Знамо да су велике светске реке јединствене: повезују људе и цивилизације и подстичу комуникацију и дебату. Оне су инспирисале човечанство од памтивека. Дунав је једна од ових река, важан појас који повезује Европу, а његов потенцијал у образовне сврхе је широк и обиман као и сама река. Дунав се понекад назива најинтернационалнијом реком на свету, а заједно са својим притокама повезује више од 81 милион људи. Ово је довољан разлог за размишљање о заједничким интересима и везама и отвореним дијалогом о развоју наставних материјала који ће навести младе да цене ову европску реку у свим њеним аспектима и са свим њеним изазовима. Његов ...потенцијал још није истражен у образовном контексту, посебно са фокусом на друштвени развој и развој заједнице, укључујући теме као што су идентитет, заједничка историја, старе уметности и занати, туристички потенцијали и одржива решења за смањење градова из перспективе младих генерација.
Keywords:
ДАНУрБ+ пројекат / Вредност наслеђа / Образовни програм за младе / ДунавSource:
2022Publisher:
- Београд : Универзитет у Београду -Архитектонски факултет
Institution/Community
Arhitektonski fakultetTY - BOOK AU - Ђорђевић, Игор AU - Ступар, Александра AU - Ђукић, Александра AU - Грујичић, Александар AU - Антонић, Бранислав PY - 2022 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1267 AB - ДАНУрБ+ пројекат је дао значајан нагласак образовном програму за децу и младе, јер је главни циљ био подизање свести о вредностима међукултуралног и локалног наслеђа како би се будућим генерацијама пружиле могућности за просперитет. У едукативном програму желели смо да искористимо посебност реке Дунав, њену историју и њен значај за људе који живе поред ње. Знамо да су велике светске реке јединствене: повезују људе и цивилизације и подстичу комуникацију и дебату. Оне су инспирисале човечанство од памтивека. Дунав је једна од ових река, важан појас који повезује Европу, а његов потенцијал у образовне сврхе је широк и обиман као и сама река. Дунав се понекад назива најинтернационалнијом реком на свету, а заједно са својим притокама повезује више од 81 милион људи. Ово је довољан разлог за размишљање о заједничким интересима и везама и отвореним дијалогом о развоју наставних материјала који ће навести младе да цене ову европску реку у свим њеним аспектима и са свим њеним изазовима. Његов потенцијал још није истражен у образовном контексту, посебно са фокусом на друштвени развој и развој заједнице, укључујући теме као што су идентитет, заједничка историја, старе уметности и занати, туристички потенцијали и одржива решења за смањење градова из перспективе младих генерација. PB - Београд : Универзитет у Београду -Архитектонски факултет T1 - ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1267 ER -
@book{ author = "Ђорђевић, Игор and Ступар, Александра and Ђукић, Александра and Грујичић, Александар and Антонић, Бранислав", year = "2022", abstract = "ДАНУрБ+ пројекат је дао значајан нагласак образовном програму за децу и младе, јер је главни циљ био подизање свести о вредностима међукултуралног и локалног наслеђа како би се будућим генерацијама пружиле могућности за просперитет. У едукативном програму желели смо да искористимо посебност реке Дунав, њену историју и њен значај за људе који живе поред ње. Знамо да су велике светске реке јединствене: повезују људе и цивилизације и подстичу комуникацију и дебату. Оне су инспирисале човечанство од памтивека. Дунав је једна од ових река, важан појас који повезује Европу, а његов потенцијал у образовне сврхе је широк и обиман као и сама река. Дунав се понекад назива најинтернационалнијом реком на свету, а заједно са својим притокама повезује више од 81 милион људи. Ово је довољан разлог за размишљање о заједничким интересима и везама и отвореним дијалогом о развоју наставних материјала који ће навести младе да цене ову европску реку у свим њеним аспектима и са свим њеним изазовима. Његов потенцијал још није истражен у образовном контексту, посебно са фокусом на друштвени развој и развој заједнице, укључујући теме као што су идентитет, заједничка историја, старе уметности и занати, туристички потенцијали и одржива решења за смањење градова из перспективе младих генерација.", publisher = "Београд : Универзитет у Београду -Архитектонски факултет", title = "ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1267" }
Ђорђевић, И., Ступар, А., Ђукић, А., Грујичић, А.,& Антонић, Б.. (2022). ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма. Београд : Универзитет у Београду -Архитектонски факултет.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1267
Ђорђевић И, Ступар А, Ђукић А, Грујичић А, Антонић Б. ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма. 2022;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1267 .
Ђорђевић, Игор, Ступар, Александра, Ђукић, Александра, Грујичић, Александар, Антонић, Бранислав, "ДАНУрБ+ смернице за реализацију школских програма" (2022), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1267 .