Приказ основних података о документу

dc.creatorРајковић, Игор
dc.creatorКордић, Милена
dc.creatorРакоњац, Ивана
dc.creatorЗорић, Ана
dc.date.accessioned2023-07-13T10:09:45Z
dc.date.available2023-07-13T10:09:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-86-7924-328-7
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1299
dc.description.abstractМонографија УБ-АФ МУАД Школа архитектуре унутрашњег простора основну намену налази у процесу едукације у области пројектовања унутрашње архитектуре кроз приказ модела наставног програма Универзитета у Београду – Архитектонског факултета (УБ-АФ). У Публикацији је представљен период првог акредитованог наставног програма архитектуре унутрашњег простора на Универзитету у Београду који је покренут 2014. године. Значајан допринос ове публикације је ретроспектива развоја специфичне области архитектонског пројектовања унутрашњег простора на УБ-АФ и осветљавање значаја едукације пројектаната – инжењера унутрашње архитектуре. Седмогодишње искуство током првог акредитационог циклуса студијског програма Мастер академске студије Унутрашње архитектуре (МУАД) представљено је кроз курикулуме предмета, резултате и достигнућа студената током наставе. Публикација даје приказ Едукативног модела УБ-АФ МУАД илустрованог конкретним задацима и резултатима у оквиру наставе уз критички осврт аутора на образовни процес и потребе за унапређењем. Посебан фокус је на аспекту евалуације наставног процеса и исхода учења кроз приказ постигнутих резултата студената након завршетка школовања. Значај Монографије огледа се у тежњи за унапређењем едукативног модела у области архитектонског пројектовања унутрашњих простора, са циљем остваривања неопходне флексибилности која прати тенденције савременог друштва. Посебан циљ Публикације је промовисање мастер академског програма УБ-АФ који тежиште поставља на актуелну област архитектонског пројектовања унутрашњег простора. Приказ наставног процеса, слојевитости и разноликости у приступу карактеристичним темама из области архитектуре и дизајна, за циљ има мотивацију студената за остваривање формалног образовања у области унутрашње архитектуре.sr
dc.description.abstractThe monograph UB-FA MIAD School of Interior Architecture has its primary purpose in education in interior architecture, presenting the educational model of the University of Belgrade - Faculty of Architecture (UB-FA). It covers the period of the first accredited interior architecture program launched in 2014 at the University of Belgrade. The publication makes a significant contribution by providing a retrospective view of the development of the specific field of interior architecture at UB-FA, emphasizing the importance of educating interior architects – master engineers in interior architecture. The seven-year experience during the first accreditation cycle of the Master’s study program in Interior Architecture (MIAD) is presented through subject curricula, students’ achievements, and results during their studies. The publication presents the Educational Model UB-FA MIAD, illustrated with specific tasks and teaching outcomes, accompanied by the authors’ review of the educational process and the possibilities for improvement. The evaluation aspect of the teaching process and learning outcomes is a particular focus, demonstrating students’ achievements upon completion of their education. The tendency to enhance the educational model in the field of interior architecture, in line with the necessary flexibility that follows the trends of contemporary society, represents a significant contribution to a wider field of architectural design. A specific goal of the publication is to promote the UB-FA Master’s study program, which focuses on the current field of interior architecture. Illustrating the learning process and its multi-layered and diverse approach to characteristic topics in architecture and design, the UB-FA MIAD School of Interior Architecture aims to motivate students to pursue formal education in the field of interior architecture.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Универзитет у Београду - Архитектонски факултетsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.subjectАрхитектура унутрашњег простораsr
dc.subjectУнутрашња архитектура на УБ-АФsr
dc.subjectПрограмsr
dc.subjectEдукативни модел УБ-АФ МУАДsr
dc.subjectИскустваsr
dc.titleУБ-АФ МУАД Школа архитектуре унутрашњег простораsr
dc.typebooksr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractRakonjac, Ivana; Rajković, Igor; Kordić, Milena; Zorić, Ana; UB-AF MUAD Škola arhitekture unutrašnjeg prostora;
dc.identifier.fulltexthttp://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/4483/bitstream_4483.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1299
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу