Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн
New Teaching Model for Research /Bio-Inspired Design
Апстракт
Све већа специјализација у архитектури јасно је оставила трага не само на општем струци али и на архитектонском образовању. Да би поправили ову ситуацију, аутори прказују модел наставе Студио АРХИТЕКТУРА И ПРИРОДА, који настоји да омогући нове динамичке везе између архитектуре и других дисциплина засновано на интеракцији између фундаменталних истраживања, истраживања дизајна и практичне примене. Циљ је да се развије интердисциплинарна, колаборативна обука дизајна која обухвата оно најбоље природа мора да нас научи, реализована кроз технологију коју су људи постигли. У основи овога час је проучавање биолошких структура и развој биоинспирисаних принципа изградње за архитектонско пројектовање. Оба аспекта су богати извори иновација И могу играти важну улогу у обуци будућих архитеката и инжењера. Овај рад настоји да обезбеди кохерентан напредак извештај. Након кратког упознавања са општим циљевима Студија један, аутори ће прецизирати методе и вештине 21. века које су ученици научили током ...овог часа.
The growing specialization in architecture has clearly left its mark not only on the general professions but also in architectural education. To remedy this situation, the authors present a teaching model Studio ARCHITECTURE AND NATURE, which seeks to enable new dynamic connections between architecture and other disciplines based on the interaction between fundamental research, design research and practical application. The goal is to develop interdisciplinary, collaborative design training that encompasses the best that nature must teach us, realized through technology that people have achieved. The basis of this class is the study of biological structures and the development of bio-inspired principles of construction for architectural design. Both aspects are rich sources of innovation and can play an important role in the training of future architects and engineers. This paper seeks to ensure a coherent progress report. After a brief introduction to the general objectives of Study O...ne, the authors will refine the methods and skills of the 21st century that students have learned during this class.
Кључне речи:
architectural education / bio-inspiration / biomimetics / structure / архитектонско образовање / био-инспирација / биомиметика / структуреИзвор:
XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0", 2022, 198-208Издавач:
- Београд : Удружење инжењера Београда
Институција/група
Arhitektonski fakultetTY - CONF AU - Васиљевић Томић, Драгана AU - Филиповић, Иван PY - 2022 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1747 AB - Све већа специјализација у архитектури јасно је оставила трага не само на општем струци али и на архитектонском образовању. Да би поправили ову ситуацију, аутори прказују модел наставе Студио АРХИТЕКТУРА И ПРИРОДА, који настоји да омогући нове динамичке везе између архитектуре и других дисциплина засновано на интеракцији између фундаменталних истраживања, истраживања дизајна и практичне примене. Циљ је да се развије интердисциплинарна, колаборативна обука дизајна која обухвата оно најбоље природа мора да нас научи, реализована кроз технологију коју су људи постигли. У основи овога час је проучавање биолошких структура и развој биоинспирисаних принципа изградње за архитектонско пројектовање. Оба аспекта су богати извори иновација И могу играти важну улогу у обуци будућих архитеката и инжењера. Овај рад настоји да обезбеди кохерентан напредак извештај. Након кратког упознавања са општим циљевима Студија један, аутори ће прецизирати методе и вештине 21. века које су ученици научили током овог часа. AB - The growing specialization in architecture has clearly left its mark not only on the general professions but also in architectural education. To remedy this situation, the authors present a teaching model Studio ARCHITECTURE AND NATURE, which seeks to enable new dynamic connections between architecture and other disciplines based on the interaction between fundamental research, design research and practical application. The goal is to develop interdisciplinary, collaborative design training that encompasses the best that nature must teach us, realized through technology that people have achieved. The basis of this class is the study of biological structures and the development of bio-inspired principles of construction for architectural design. Both aspects are rich sources of innovation and can play an important role in the training of future architects and engineers. This paper seeks to ensure a coherent progress report. After a brief introduction to the general objectives of Study One, the authors will refine the methods and skills of the 21st century that students have learned during this class. PB - Београд : Удружење инжењера Београда C3 - XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0" T1 - Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн T1 - New Teaching Model for Research /Bio-Inspired Design SP - 198 EP - 208 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747 ER -
@conference{ author = "Васиљевић Томић, Драгана and Филиповић, Иван", year = "2022", abstract = "Све већа специјализација у архитектури јасно је оставила трага не само на општем струци али и на архитектонском образовању. Да би поправили ову ситуацију, аутори прказују модел наставе Студио АРХИТЕКТУРА И ПРИРОДА, који настоји да омогући нове динамичке везе између архитектуре и других дисциплина засновано на интеракцији између фундаменталних истраживања, истраживања дизајна и практичне примене. Циљ је да се развије интердисциплинарна, колаборативна обука дизајна која обухвата оно најбоље природа мора да нас научи, реализована кроз технологију коју су људи постигли. У основи овога час је проучавање биолошких структура и развој биоинспирисаних принципа изградње за архитектонско пројектовање. Оба аспекта су богати извори иновација И могу играти важну улогу у обуци будућих архитеката и инжењера. Овај рад настоји да обезбеди кохерентан напредак извештај. Након кратког упознавања са општим циљевима Студија један, аутори ће прецизирати методе и вештине 21. века које су ученици научили током овог часа., The growing specialization in architecture has clearly left its mark not only on the general professions but also in architectural education. To remedy this situation, the authors present a teaching model Studio ARCHITECTURE AND NATURE, which seeks to enable new dynamic connections between architecture and other disciplines based on the interaction between fundamental research, design research and practical application. The goal is to develop interdisciplinary, collaborative design training that encompasses the best that nature must teach us, realized through technology that people have achieved. The basis of this class is the study of biological structures and the development of bio-inspired principles of construction for architectural design. Both aspects are rich sources of innovation and can play an important role in the training of future architects and engineers. This paper seeks to ensure a coherent progress report. After a brief introduction to the general objectives of Study One, the authors will refine the methods and skills of the 21st century that students have learned during this class.", publisher = "Београд : Удружење инжењера Београда", journal = "XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0"", title = "Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн, New Teaching Model for Research /Bio-Inspired Design", pages = "198-208", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747" }
Васиљевић Томић, Д.,& Филиповић, И.. (2022). Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн. in XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0" Београд : Удружење инжењера Београда., 198-208. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747
Васиљевић Томић Д, Филиповић И. Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн. in XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0". 2022;:198-208. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747 .
Васиљевић Томић, Драгана, Филиповић, Иван, "Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн" in XIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0" (2022):198-208, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747 .