Филмичност савремене архитектонске репрезентативности
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
,
autori i izdavači
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Начела покретљивост архитектуре може бити посматрана и одвојено од медија у центру наше пажње, али такође може бити и најдиректније део његове технике. Просторно временски карактер начег дискурса дозвољава различити фокус када је у питању покрет, или тачније, елемент покретљивости, док се новонастали склопови у трајању једне архитектонске представе узимају за секвенце саме по себи. То би могло да значи да нпитање није да ли је архитектура филм већ место на којем архитектура и филм почињу да делују нераздвојиво, у корист архитектуре.
Кључне речи:
архитектура / филм / покрет / секвенца / сликаИзвор:
Естетика архитектуре и урбанизма данас, 2023, 76-85Издавач:
- Београд : Савез инжењера и техничара Србије
- Београд : Инжењерска комора Србије
Институција/група
Arhitektonski fakultetTY - CONF AU - Миленковић, Владимир PY - 2023 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1918 AB - Начела покретљивост архитектуре може бити посматрана и одвојено од медија у центру наше пажње, али такође може бити и најдиректније део његове технике. Просторно временски карактер начег дискурса дозвољава различити фокус када је у питању покрет, или тачније, елемент покретљивости, док се новонастали склопови у трајању једне архитектонске представе узимају за секвенце саме по себи. То би могло да значи да нпитање није да ли је архитектура филм већ место на којем архитектура и филм почињу да делују нераздвојиво, у корист архитектуре. PB - Београд : Савез инжењера и техничара Србије PB - Београд : Инжењерска комора Србије C3 - Естетика архитектуре и урбанизма данас T1 - Филмичност савремене архитектонске репрезентативности SP - 76 EP - 85 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1918 ER -
@conference{ author = "Миленковић, Владимир", year = "2023", abstract = "Начела покретљивост архитектуре може бити посматрана и одвојено од медија у центру наше пажње, али такође може бити и најдиректније део његове технике. Просторно временски карактер начег дискурса дозвољава различити фокус када је у питању покрет, или тачније, елемент покретљивости, док се новонастали склопови у трајању једне архитектонске представе узимају за секвенце саме по себи. То би могло да значи да нпитање није да ли је архитектура филм већ место на којем архитектура и филм почињу да делују нераздвојиво, у корист архитектуре.", publisher = "Београд : Савез инжењера и техничара Србије, Београд : Инжењерска комора Србије", journal = "Естетика архитектуре и урбанизма данас", title = "Филмичност савремене архитектонске репрезентативности", pages = "76-85", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1918" }
Миленковић, В.. (2023). Филмичност савремене архитектонске репрезентативности. in Естетика архитектуре и урбанизма данас Београд : Савез инжењера и техничара Србије., 76-85. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1918
Миленковић В. Филмичност савремене архитектонске репрезентативности. in Естетика архитектуре и урбанизма данас. 2023;:76-85. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1918 .
Миленковић, Владимир, "Филмичност савремене архитектонске репрезентативности" in Естетика архитектуре и урбанизма данас (2023):76-85, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1918 .