School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency
Зграде школских и предшколских установа - методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности
Authors
Jovanović Popović, MilicaIgnjatović, Dušan
Rajčić, Aleksandar
Đukanović, Ljiljana

Nedić, Miloš
Stanković, Bojana
Ćuković Ignjatović, Nataša

Živković, Branislav
Sretenović, Aleksandra
Đurišić, Željko
Kotur, Dimitrije
Contributors
Jovanović Popović, MilicaIgnjatović, Dušan
Book (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Монографија ”Зграде школских и предшколских установа – методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности” представља теоретску подлогу рада и основне принципе истраживања којим су посебно обухваћени: историјски преглед развоја зграда школских и предшколских установа, развој регулативе ове области, методологија вршења пописа и формирања типологије зграда, принципи унапређења и прорачун потенцијалне уштеде енергије као и смањења емисије угљен-диоксида кроз процесе енергетске обнове зграда на нивоу Републике Србије.
Monograph “School and Kindergarten Buildings- a methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency” represents a theoretical basis of our work and basic research principles, especially covering the following: historical overview of the school and kindergarten buildings development, development of legislation in this area, methodology for taking inventory and forming the typology of buildings, improvement principles and calculation of potential energy savings and CO2 emission reduction via the processes of energy rehabilitation of buildings in the Republic of Serbia.
Keywords:
methodology / school buildings / kindergarten buildings / energy efficiency / building refurbishment / building typology / методологија / школске зграде / обданишта / енергетска ефикасност / обнова зграда / типологијаSource:
2018Publisher:
- Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH
Funding / projects:
- Пројекат српско-немачке развојне сарадње ‘Енергетска ефикасност у јавним зградама’”
Institution/Community
Arhitektonski fakultetTY - BOOK AU - Jovanović Popović, Milica AU - Ignjatović, Dušan AU - Rajčić, Aleksandar AU - Đukanović, Ljiljana AU - Nedić, Miloš AU - Stanković, Bojana AU - Ćuković Ignjatović, Nataša AU - Živković, Branislav AU - Sretenović, Aleksandra AU - Đurišić, Željko AU - Kotur, Dimitrije PY - 2018 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/822 AB - Монографија ”Зграде школских и предшколских установа – методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности” представља теоретску подлогу рада и основне принципе истраживања којим су посебно обухваћени: историјски преглед развоја зграда школских и предшколских установа, развој регулативе ове области, методологија вршења пописа и формирања типологије зграда, принципи унапређења и прорачун потенцијалне уштеде енергије као и смањења емисије угљен-диоксида кроз процесе енергетске обнове зграда на нивоу Републике Србије. AB - Monograph “School and Kindergarten Buildings- a methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency” represents a theoretical basis of our work and basic research principles, especially covering the following: historical overview of the school and kindergarten buildings development, development of legislation in this area, methodology for taking inventory and forming the typology of buildings, improvement principles and calculation of potential energy savings and CO2 emission reduction via the processes of energy rehabilitation of buildings in the Republic of Serbia. PB - Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH T1 - School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency T1 - Зграде школских и предшколских установа - методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_822 ER -
@book{ author = "Jovanović Popović, Milica and Ignjatović, Dušan and Rajčić, Aleksandar and Đukanović, Ljiljana and Nedić, Miloš and Stanković, Bojana and Ćuković Ignjatović, Nataša and Živković, Branislav and Sretenović, Aleksandra and Đurišić, Željko and Kotur, Dimitrije", year = "2018", abstract = "Монографија ”Зграде школских и предшколских установа – методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности” представља теоретску подлогу рада и основне принципе истраживања којим су посебно обухваћени: историјски преглед развоја зграда школских и предшколских установа, развој регулативе ове области, методологија вршења пописа и формирања типологије зграда, принципи унапређења и прорачун потенцијалне уштеде енергије као и смањења емисије угљен-диоксида кроз процесе енергетске обнове зграда на нивоу Републике Србије., Monograph “School and Kindergarten Buildings- a methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency” represents a theoretical basis of our work and basic research principles, especially covering the following: historical overview of the school and kindergarten buildings development, development of legislation in this area, methodology for taking inventory and forming the typology of buildings, improvement principles and calculation of potential energy savings and CO2 emission reduction via the processes of energy rehabilitation of buildings in the Republic of Serbia.", publisher = "Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH", title = "School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency, Зграде школских и предшколских установа - методолошки оквир формирања типологије и побољшања енергетске ефикасности", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_822" }
Jovanović Popović, M., Ignjatović, D., Rajčić, A., Đukanović, L., Nedić, M., Stanković, B., Ćuković Ignjatović, N., Živković, B., Sretenović, A., Đurišić, Ž.,& Kotur, D.. (2018). School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency. Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_822
Jovanović Popović M, Ignjatović D, Rajčić A, Đukanović L, Nedić M, Stanković B, Ćuković Ignjatović N, Živković B, Sretenović A, Đurišić Ž, Kotur D. School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency. 2018;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_822 .
Jovanović Popović, Milica, Ignjatović, Dušan, Rajčić, Aleksandar, Đukanović, Ljiljana, Nedić, Miloš, Stanković, Bojana, Ćuković Ignjatović, Nataša, Živković, Branislav, Sretenović, Aleksandra, Đurišić, Željko, Kotur, Dimitrije, "School and Kindergarten Buildings - A methodological framework for the formation of typology and the improvement of energy efficiency" (2018), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_822 .
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Енергетска ефикасност зграда_Оцена енергетских карактеристика грађевинског фонда Србије_Прелиминарна студија формирања националне типологије стамбених зграда (Фаза А) / Energy Efficiency of Buildings_Assessment of Energy Performances of the Serbian Building Stock_Preliminary study of the Creation of a National Building Typology (Phase А)
Јовановић Поповић, Милица; Радивојевић, Ана; Игњатовић, Душан; Ћуковић Игњатовић, Наташа; Ђукановић, Љиљана; Недић, Милош (2011) -
Integration of solar thermal collectors into the building envelope of the multifamily housing building in Belgrade
Krstić-Furundzić, Aleksandra; Kosić, Tatjana; Kosorić, Vesna (Sarajevo : Arhitektonski fakultet, 2017) -
Analysis and comparison of lighting design criteria in green building certification systems — Guidelines for application in Serbian building practice
Stankovic, Bojana; Kostic, Aleksandra; Jovanovic Popovic, Milica (International Energy Initiative, Elsevier, 2014)