Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus
Abstract
Tekst se bavi subverzivnim kapacitetima prostora u kojima se izlažu umetnička dela/radovi. Koristeći tri vremenski distantna primera ukazuje se na različite pojavnosti same subverzije. Posebno, u okviru specifičnog koncepta Das Unheimliche i onog njegovog značenja da je nešto zastrašujuće ne zato što je nepoznato, već zbog toga što “nešto što je poznato postaje strano”, istražuje se način na koji prostor izlaganja/situiranja umetničkog rada postoji kao subverzivan u odnosu na nameru umetnika da ga takvim učini ili ne.
Keywords:
Prostor / Subverzija / Das Unheimliche / MuzejSource:
КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику, 2014, 144, 247-258Publisher:
- Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka
Funding / projects:
- Studying climate change and its influence on environment: impacts, adaptation and mitigation (RS-43007)
Institution/Community
Arhitektonski fakultetTY - JOUR AU - Cvetić, Mariela PY - 2014 UR - https://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/877 AB - Tekst se bavi subverzivnim kapacitetima prostora u kojima se izlažu umetnička dela/radovi. Koristeći tri vremenski distantna primera ukazuje se na različite pojavnosti same subverzije. Posebno, u okviru specifičnog koncepta Das Unheimliche i onog njegovog značenja da je nešto zastrašujuće ne zato što je nepoznato, već zbog toga što “nešto što je poznato postaje strano”, istražuje se način na koji prostor izlaganja/situiranja umetničkog rada postoji kao subverzivan u odnosu na nameru umetnika da ga takvim učini ili ne. PB - Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka T2 - КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику T1 - Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus IS - 144 SP - 247 EP - 258 DO - 10.5937/kultura1444247c ER -
@article{ author = "Cvetić, Mariela", year = "2014", abstract = "Tekst se bavi subverzivnim kapacitetima prostora u kojima se izlažu umetnička dela/radovi. Koristeći tri vremenski distantna primera ukazuje se na različite pojavnosti same subverzije. Posebno, u okviru specifičnog koncepta Das Unheimliche i onog njegovog značenja da je nešto zastrašujuće ne zato što je nepoznato, već zbog toga što “nešto što je poznato postaje strano”, istražuje se način na koji prostor izlaganja/situiranja umetničkog rada postoji kao subverzivan u odnosu na nameru umetnika da ga takvim učini ili ne.", publisher = "Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka", journal = "КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику", title = "Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus", number = "144", pages = "247-258", doi = "10.5937/kultura1444247c" }
Cvetić, M.. (2014). Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus. in КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику Beograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitka.(144), 247-258. https://doi.org/10.5937/kultura1444247c
Cvetić M. Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus. in КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику. 2014;(144):247-258. doi:10.5937/kultura1444247c .
Cvetić, Mariela, "Učinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokus" in КУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политику, no. 144 (2014):247-258, https://doi.org/10.5937/kultura1444247c . .