Приказ основних података о документу

dc.creatorCvetić, Mariela
dc.date.accessioned2020-06-12T09:34:37Z
dc.date.available2020-06-12T09:34:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0023-5164
dc.identifier.issn2406-0372
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/877
dc.description.abstractTekst se bavi subverzivnim kapacitetima prostora u kojima se izlažu umetnička dela/radovi. Koristeći tri vremenski distantna primera ukazuje se na različite pojavnosti same subverzije. Posebno, u okviru specifičnog koncepta Das Unheimliche i onog njegovog značenja da je nešto zastrašujuće ne zato što je nepoznato, već zbog toga što “nešto što je poznato postaje strano”, istražuje se način na koji prostor izlaganja/situiranja umetničkog rada postoji kao subverzivan u odnosu na nameru umetnika da ga takvim učini ili ne.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Zavod za proučavanje kulturnog razvitkasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/43007/RS//sr
dc.rightsrestrictedAccesssr
dc.sourceКУЛТУРА : часопис за теорију и социологију културе и културну политикуsr
dc.subjectProstorsr
dc.subjectSubverzijasr
dc.subjectDas Unheimlichesr
dc.subjectMuzejsr
dc.titleUčinci subverzija umetničkih praksi u prostorima: Das Unheimliche fokussr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractЦветић, Мариела; Учинци субверзија уметничких пракси у просторима: Дас Унхеимлицхе фокус; Учинци субверзија уметничких пракси у просторима: Дас Унхеимлицхе фокус;
dc.citation.issue144
dc.citation.spage247
dc.citation.epage258
dc.citation.rankM51
dc.identifier.doi10.5937/kultura1444247c
dc.type.versionacceptedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу