Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 38
Statements for Teaching through Design for Sustainability of the Built Environment and Heritage Awareness
(University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2021)
HERSUS project Intellectual Output 3, titled "Statements for Teaching through Design
for Sustainability of the Built Environment and Heritage Awareness" presents
a strategy containing (1) necessary qualifications that ...
Cultural Identity
(University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2021)
Cultural identity is most certainly sociologically and ideologically constructed and in most cases
it is part of person’s self-conception and self-perception that is linked with nationality, ethnicity, religion, social ...
SAJ : Serbian architectural journal [Body Space]
(Belgrade : University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2022)
Thinking about how we are in the world and at the same time how we behold,
experience and shape our world is of all times. The relationship, or lack of it,
between the Mind and the Body is a recurring theme in this, ...
УБ-АФ годишњак студентских радова 2020/2021 [Студио пројекат 01а (II година ОАСА/ИАСА)] / UB-FA students’ yearbook 2020/2021 [Studio Design 01a (2nd Year - BA/IA)]
(Београд : Универзитет у Београду - Архитектонски факултет, 2020)
Годишњак студентских радова УБ-АФ је резултат вишегодишње активности развијане на Универзитету у Београду – Архитектонском факултету и настао је са намером да буде један од канала дисеминације и промоције резултата наставног ...
УБ-АФ годишњак студентских радова 2020/2021 [Конструктивни системи (III година ОАСА/ИАСА)] / UB-FA students’ yearbook 2020/2021[Structural Systems 3rd Year - BA/IA]
(Београд : Универзитет у Београду - Архитектонски факултет, 2020)
Годишњак студентских радова УБ-АФ је резултат вишегодишње активности развијане на Универзитету у Београду – Архитектонском факултету и настао је са намером да буде један од канала дисеминације и промоције резултата наставног ...
SAJ : Serbian architectural journal [Lessons from experience and perspectives for education] [Part 2]
(Belgrade : University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2021)
Three common issues prevail in this publication:
• The digital age and Digital Me, technical innovation and the boundaries between
my natural me and Digital Me (artificial)
Innovation is not a novelty or a privilege of ...
SAJ : Serbian architectural journal [Lessons from experience and perspectives for education] [Part 1]
(Belgrade : University of Belgrade - Faculty of Architecture, 2021)
Three common issues prevail in this publication:
• The digital age and Digital Me, technical innovation and the boundaries between
my natural me and Digital Me (artificial)
Innovation is not a novelty or a privilege of ...
УБ-АФ годишњак студентских радова 2020/2021 [Студио пројекат M01/С05/ИП01 (I година МАСА / IV година ИАСА)] / UB-FA students’ yearbook 2020/2021 [Studio Design M01/S05/IP01 (1st Year - MA / 4th Year - IA)]
(Београд : Универзитет у Београду - Архитектонски факултет, 2020)
Годишњак студентских радова УБ-АФ је резултат вишегодишње активности развијане на Универзитету у Београду – Архитектонском факултету и настао је са намером да буде један од канала дисеминације и промоције резултата наставног ...
УБ-АФ годишњак студентских радова 2021-2022 [Студио пројекат 04а (III година ИАСА)] / UB-FA students’ yearbook 2021-2022 [Studio Design 04a (3rd Year - IA)]
(Београд : Универзитет у Београду - Архитектонски факултет, 2021)
Годишњак студентских радова УБ-АФ је резултат вишегодишње активности развијане на Универзитету у Београду – Архитектонском факултету и настао је са намером да буде један од канала дисеминације и промоције резултата наставног ...
УБ-АФ годишњак студентских радова 2020/2021[Мастер завршни рад (II година МАСА / V година ИАСА)] / UB-FA students’ yearbook 2020/2021 [Master Design Project (2nd Year - MA / 5th Year - IA)]
(Београд : Универзитет у Београду - Архитектонски факултет, 2020)
Годишњак студентских радова УБ-АФ је резултат вишегодишње активности развијане на Универзитету у Београду – Архитектонском факултету и настао је са намером да буде један од канала дисеминације и промоције резултата наставног ...