Приказ основних података о документу

DANuRB - DANube Urban Brand – The determination of the “DANUBE” cultural identity and solidarity [1. prize]

dc.creatorЂукић, Александра
dc.creatorВаништа Лазаревић, Ева
dc.creatorВукмировић, Милена
dc.creatorАнтонић, Бранислав
dc.creatorРадић, Тамара
dc.creatorСтупар, Александра
dc.creatorКадар, Балинт
dc.date.accessioned2023-11-01T20:18:16Z
dc.date.available2023-11-01T20:18:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-86-84275-39-6
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1391
dc.description.abstractDANUrB – DANube Urban Brand / Дунавски урбани бренд – је пројекат у оквиру INTERREG програма за Подунавље. Он представља изградњу регионалне мреже кроз туризам и образовање ради јачања „дунавског“ културног идентитета и солидарности. Главни циљ пројекта је стварање свеобухватне просторно-културне мреже, „Дунавске културне променаде“, која би повезала све заједнице дуж реке, уједињујући их у једну туристичку дестинацију као бренд, нудећи тематске туристичке путеве и развијајући могућности које могу повећати број посетилаца и продужити њихов боравак у овом подручју. Архитектонски факултет Универзитета у Београду је један од 38 партнера на пројекту, са придруженим партнерима у туристичким организацијама Голупца и Смедерева. Ови градови са веома познатим и величанственим тврђавама су такође полигон, где су истраживачки тим и студенти са Архитектонског факултета у Београду започели истраживање неискоришћених и скривених извора културног и друштвеног капитала, кључног за боље економске, друштвене и културне изгледе у будућности. Ово истраживање је донело и прве резултате, у облику скупа важних података који повезују простор, културу, наслеђе и туризам.sr
dc.description.abstractDANUrB – DANube Urban Brand – is a project within INTERREG Danube programme. It is a regional network building through tourism and education to strengthen the “Danube” cultural identity and solidarity. The main goal of the project is to create a comprehensive spatio-cultural network, a “Danube Cultural Promenade”, connecting all communities along the river, unifying these into one tourism destination brand, offering thematic routes and developing possibilities that can increase the number of visitors and can prolong their stay in the region. The Faculty of Architecture of the University of Belgrade is one of 38 project partners, with associate partners of the tourist organisations of Golubac and Smederevo. These towns with well-known and magnificent fortresses are also research polygons, where the research team and students from the Faculty of Architecture have started to explore the unused or hidden cultural and social capital resources, crucial for better economic, social, and cultural prospects in the future. This first research has brought the initial results, in the form of collection of relevant information regarding the links between space, culture, heritage and tourism.sr
dc.language.isosrsr
dc.language.isoensr
dc.publisherНиш : Удружење урбаниста Србијеsr
dc.relationDANUrBsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.source26th International urban planning exhibition, Niš, 8-15 November 2017 = 26. међународни салон урбанизма, Ниш, 8-15. 11. 2017.sr
dc.subjectДунавsr
dc.subjectкултурни туризамsr
dc.subjectподунавски градовиsr
dc.subjectкултурна баштинаsr
dc.subjectградска баштинаsr
dc.subjectурбано умрежавањеsr
dc.titleDANuRB - DANube Urban Brand – Утврђивање „ДУНАВСКОГ“ културног идентитета и солидарности [1. награда]sr
dc.titleDANuRB - DANube Urban Brand – The determination of the “DANUBE” cultural identity and solidarity [1. prize]sr
dc.typearchWorksr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractKadar, Balint; Vaništa Lazarević, Eva; Vukmirović, Milena; Antonić, Branislav; Radić, Tamara; Stupar, Aleksandra; Đukić, Aleksandra; DANuRB - DANube Urban Brand – Utvrđivanje „DUNAVSKOG“ kulturnog identiteta i solidarnosti [1. nagrada];
dc.identifier.fulltexthttp://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/4793/bitstream_4793.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1391
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу