DANURB - DANUBE URBAN BRAND – Истраживањем до стратегије подунавских градова [2. награда]
DANURB - DANUBE URBAN BRAND – Towards the strategy of the Danube towns by research [2. prize]
Autori
Ђукић, АлександраВаништа Лазаревић, Ева
Антонић, Бранислав
Марић, Јелена
Ступар, Александра
Кадар, Балинт
Izvedena dela, nagrade i izložbe (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
DANUrB – DANube Urban Brand / Дунавски урбани бренд – је пројекат INTERREG програма за Подунавље, са намером стварања регионалне мреже кроз туризам и образовање, ојачане „дунавским“ културним идентитетом и заједништвом. Друга година пројекта је посвећена повезивању постојећих погодности подунавских градова и ширих могућности целог Подунавља. Главни циљ је постављање стратегије за ове градове и њихово окружење. Сходно томе, тим са Архитектонског факултета из Београда, као и осталих 19 партнера на пројекту, су сакупили и уредили свеобухватне податке о локалном наслеђу, стејкхолдерима и примерима добре праксе. Они се припремају за ГИС апликацију, која је тренутно у развоју. Поред ових, главних активности, Архитектонски факултет се истраживањима више усмерио на Град Смедерево, дајући нарочити значај на уочавање потенцијала његовог наслеђа и дунавског приобаља.
DANUrB – DANube Urban Brand – is an INTERREG Danube project aiming to form a regional network building through tourism and education, enhanced by the
“Danube” cultural identity and solidarity. The second year of the project is dedicated to connection between existing potentials of the Danube towns and the wider
prospects of the entire Danube region. The final goal is to settle the strategy for these towns and their surroundings. Accordingly, the team from the Faculty of
Architecture from Belgrade, as well as the other 19 project partners, have collected and organised comprehensive data relating to local heritage, stakeholders and the
examples of the best practice. They are prepared for a GIS application, which is currently in formation. Apart of these, major activities, the Faculty of Architecture has
been more focused by research on the City of Smederevo, giving particular interest to identify the potentials of its heritage and the Danube Waterfront.
Ključne reči:
градски идентитет / културни туризам / подунавски градови / културна баштина / градска баштина / туристичке трасеIzvor:
27. Mеђународни салон урбанизма = 27 International Urban Planning Exhibition : Рума, 8-13. новембар 2018, 2018Izdavač:
- Удружење урбаниста Србије
Institucija/grupa
Arhitektonski fakultetЂукић, А., Ваништа Лазаревић, Е., Антонић, Б., Марић, Ј., Ступар, А.,& Кадар, Б.. (2018). DANURB - DANUBE URBAN BRAND – Истраживањем до стратегије подунавских градова [2. награда]. in 27. Mеђународни салон урбанизма = 27 International Urban Planning Exhibition : Рума, 8-13. новембар 2018 Удружење урбаниста Србије.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1392
Ђукић А, Ваништа Лазаревић Е, Антонић Б, Марић Ј, Ступар А, Кадар Б. DANURB - DANUBE URBAN BRAND – Истраживањем до стратегије подунавских градова [2. награда]. in 27. Mеђународни салон урбанизма = 27 International Urban Planning Exhibition : Рума, 8-13. новембар 2018. 2018;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1392 .
Ђукић, Александра, Ваништа Лазаревић, Ева, Антонић, Бранислав, Марић, Јелена, Ступар, Александра, Кадар, Балинт, "DANURB - DANUBE URBAN BRAND – Истраживањем до стратегије подунавских градова [2. награда]" in 27. Mеђународни салон урбанизма = 27 International Urban Planning Exhibition : Рума, 8-13. новембар 2018 (2018), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1392 .