Приказ основних података о документу

New Teaching Model for Research /Bio-Inspired Design

dc.creatorВасиљевић Томић, Драгана
dc.creatorФилиповић, Иван
dc.date.accessioned2023-11-29T20:59:23Z
dc.date.available2023-11-29T20:59:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-86-904328-0-6
dc.identifier.urihttps://raf.arh.bg.ac.rs/handle/123456789/1747
dc.description.abstractСве већа специјализација у архитектури јасно је оставила трага не само на општем струци али и на архитектонском образовању. Да би поправили ову ситуацију, аутори прказују модел наставе Студио АРХИТЕКТУРА И ПРИРОДА, који настоји да омогући нове динамичке везе између архитектуре и других дисциплина засновано на интеракцији између фундаменталних истраживања, истраживања дизајна и практичне примене. Циљ је да се развије интердисциплинарна, колаборативна обука дизајна која обухвата оно најбоље природа мора да нас научи, реализована кроз технологију коју су људи постигли. У основи овога час је проучавање биолошких структура и развој биоинспирисаних принципа изградње за архитектонско пројектовање. Оба аспекта су богати извори иновација И могу играти важну улогу у обуци будућих архитеката и инжењера. Овај рад настоји да обезбеди кохерентан напредак извештај. Након кратког упознавања са општим циљевима Студија један, аутори ће прецизирати методе и вештине 21. века које су ученици научили током овог часа.sr
dc.description.abstractThe growing specialization in architecture has clearly left its mark not only on the general professions but also in architectural education. To remedy this situation, the authors present a teaching model Studio ARCHITECTURE AND NATURE, which seeks to enable new dynamic connections between architecture and other disciplines based on the interaction between fundamental research, design research and practical application. The goal is to develop interdisciplinary, collaborative design training that encompasses the best that nature must teach us, realized through technology that people have achieved. The basis of this class is the study of biological structures and the development of bio-inspired principles of construction for architectural design. Both aspects are rich sources of innovation and can play an important role in the training of future architects and engineers. This paper seeks to ensure a coherent progress report. After a brief introduction to the general objectives of Study One, the authors will refine the methods and skills of the 21st century that students have learned during this class.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Удружење инжењера Београдаsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceXIV Научно-стручна конференција са међународним учешћем "Паметни градови и интеграција технологија четврте индустријске револуције 4.0"sr
dc.subjectarchitectural educationsr
dc.subjectbio-inspirationsr
dc.subjectbiomimeticssr
dc.subjectstructuresr
dc.subjectархитектонско образовањеsr
dc.subjectбио-инспирацијаsr
dc.subjectбиомиметикаsr
dc.subjectструктуреsr
dc.titleНови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајнsr
dc.titleNew Teaching Model for Research /Bio-Inspired Designsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseARRsr
dcterms.abstractФилиповић, Иван; Васиљевић Томић, Драгана; Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн; Нови наставни модел за истраживање/Био-инспирисан дизајн;
dc.citation.spage198
dc.citation.epage208
dc.identifier.fulltexthttp://raf.arh.bg.ac.rs/bitstream/id/5938/bitstream_5938.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_raf_1747
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу